Försvinna

Sitter här och är lite depp!!!

Nu håller Ninni på lämnar sitt fik, vilket är tråkigt men endå bra!! Hon mår ju bäst av det och det är skönt att se henne glad igen! :) --> Men det värsta är att hon ska ner till Göteborg och vara där i säkert 3-4 månader! GAAH!!! Hur ska det här gå.. vem ska man dricka kaffe med när man har tråkigt och bara prata skit!? Fyfan Ninni.. :( hehe. Kom tillbaka så fort du kan!!

Och så har vi Nicole som i förrgår åkte mot varmare land.. nämligen Thailand och senare kanske till Bali. Och hon ska vara borta i 2 och en halv månad!!! Jag har ju inte sett henne på länge men endå.. man saknar henne för att det var så längesen och man vet att hon är långt bort. Men hoppas du får det underbart! <3


Vad är det som händer? Alla bara drar?
De räcker vell med att syster min har flyttat till Norge! Och nu flyttar nästa till Gbg.
Dom enda som är kvar nu är jag och Thess, kusinvitamin och såklart min älskling!:)

Och här sitter jag för mig själv och oroar mig för mitt jäkla körkort. Hur ska detta gå? Kommer det verkligen bli nåt körkort för Bodda?

DAMN!!

Kommentarer
Postat av: Elina

du har oss bruds oxå ;)

<3

2009-01-24 @ 00:51:17
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjärtat!!! BODDA FIXAR :D ja bara vet det, jag vet det så hårt!!!



Saknar dej! Puss

2009-01-24 @ 01:00:43
Postat av: emma

Det var jaaaah

2009-01-24 @ 01:04:21
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jaaa klart jag har er oxå pellan ;)

vi måste börja umgås mera!!!!

2009-01-24 @ 18:53:07
Postat av: emma

Nu tycker jag att det är dags för ett inlägg av Ante!!!! Typ ett tal:"Skåååål allihopa" ;P

2009-01-26 @ 19:42:40
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Nicole

Boddelina! jag saknar dig sa och tank va lange vi inte kommer traffas pa nu.. :(

Men nar jag kommer hem sa ska vi mysa du och jag ! och nar jag kommer hem sa vet jag att du har fixat korkort !!! for du ar sa jakla duktig !! love u babyy fran firran

2009-01-27 @ 07:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0