En dag av bara Thess

Insåg ju faktist nu att jag inte kommer hinna blogga imorgon/idag.
Och det är ju faktist Thess Födelsedag. Så vi lär ju ha ett Thess-inlägg!
--------------------------------------------------------



GRATTIS   GRATTIS   GRATTIS   GRATTIS   GRATTIS   GRATTIS   GRATTIS




Ja må hon leva Ja må hon leva Ja må hon leva uti hundrade år
Javisst ska hon leva Javisst ska hon leva Javisst ska hon leva uti hundrade år
Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra, Barabambambambam...

                    

Idag är du hela 20 år min vän, och tänk att 15 av dom åren har du tillbringat med just mig :)
Hoppas du får världens bästa födelsedag (trots att du ska jobba)
I helgen ska vi parta så det skriker om det.
GRATTIS!

           



SKÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!

-------------------------------------------

Får ju inte glömma att kusinvitamin Melinda faktist också fyller 17år idag :)
Stort grattis till dig också gumman!! <3



Kommentarer
Postat av: Elina

shiiiit, ta den !!

så jäkla underbar ser den ut att vara!

Dalapalatset är aldrig fel.

jag är kääääär.

köp den ;)

2009-01-28 @ 23:25:06
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaaaack älskling för de fina inlägget ;) lite sent, men som man säger bättre sent än aldrig! Tack ;)

2009-02-09 @ 00:31:37
URL: http://theresesjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0