livet leker

Ja de känns så nu :)
Äntligen har jag tagit körkortet som jag kämpat så för!!
Och igår var mamma, Lasse och Felicia här och fika.. o jag fick en liten present..
--> en härlig summa pengar!!!! :)
Jag blev sååå jäkla glad!! Så nu ska jag spara dom.. så ska jag och min älskling köpa en begagnad bil så jag har något att köra runt i. Det ska bara vara nån billig liten jäkel.. jag bryr mig ju inte om hur den ser ut eller så.. bara den går framåt!!

Tro nu inte att jag är bortskämd, för det är jag inte. Jag har alltid betalat allt själv, inklusive körkortet!
Så jag var värd detta :D
Och som mamma sa så va det ju roligare och bättre att få pengar nu efteråt när allt e betalt, än före. För då hade ju dom varit slut redan. Så det var kanon nu. Att ta körkort gör ju en pank.


Ikväll ska jag jobba (som vanligt), efter det blir de nog bara lugnt!
Imorgon har jag tagit ledigt för då ska moster min ha 50års fest :) å de vill man ju vara med på!!

som sagt, livet leker :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vet inte va ja ska vaaaaaaaaaaaaa!!!

2009-02-20 @ 22:58:46
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0