Fredagen den 13

Mjo, är det verkligen sant att man har otur Fredagen den 13?
Det verkar så iaf. För idag var jag och Ante med på budgivning på vår drömlägenhet i Dalapalatset, men fick den inte!DAMN!! Vi ville verkligen ha den. Men man vill ju inte gå upp hur långt som helst heller. Så vi la oss till slut!!

Jaja, det kanske inte var meningen att vi skulle ha den?!

Jag och Ante har iaf tillbringat fredag kväll med att Frostat av Frysen. Haha. Det var verkligen på tiden kan jag säga.
Det var så på tiden att jag blev lycklig av att se gallren inne i frysen :) Då kan ni tänka er hur det såg ut innan!!

Sen har vi käkat tacos och kollat på film. En härlig fredags kväll helt enkelt! :)
Nu sitter jag i soffan och smaskar på ananas och mango och kikar på tv. Ante sover i andra soffan, slitvargen!!

Och imorgon eller rättare sagt nu så är det Alla Hjärtans Dag. En dag som egentligen är vilken jäkla dag som helst. Men vi ska iallafall gå ut och äta, så det blir lite speciellt iaf!:) Ante ska bjuda mig gullgrisen. Han fick sin lilla "present" en dag före, två biobiljetter.. jag tänkte ifall vi hade velat gå idag. Men vi orkade inte. Så vi tar den en annan helg!!:)

Ne nu är det nog dags att sova! Night allihopa!

------------------------------------
Va hemma hos mamma i veckan och förde över alla mina gamla bilder, och då menar jag verkligen gamla!
Här kommer lite :)


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0