Allt & Inget

Idag är det lördag.. och jag är fruktansvärt trött :(
Jobbade 7-21 igår.. och det känns i benen idag kan jag säga! Men men, det är bra pengar :)

Imorse kom Ante och Tola hem vid 9 tiden med frukost o grejjer.. färskt bröd :) inte dåligt!!
Efter de sov vi en timme till.. haha snacka om trötta! Sen har jag städat o donat här hemma medans dom fortsatt sova!

Idag ska jag ju jobba igen som vanligt.. 16-21! Seg jäkla tid!
Men efter det går vi hem till Fiffi o kikar på Melodifestivalen -> det lilla vi hinner se! Sen blir det vell utgång!
Jag som verkligen skulle ta det lugnt hela helgen.. men icke sa nicke.
Alla ska ju festa idag eller så är folk borta --> emma i Gran Canaria (din jäkle), Ninni i Göteborg och Frida i Norge.
Så jag hade inget annat val än att försöka känna pepp :D


Annars har det inte hänt något speciellt hemma hos mig! Allt är som vanligt!

Häromdan när jag jobbade fick jag låna lite lotion av en tant som jag går till och tänka sig att det var den från Body Shop som jag hade förut. Jag rös i hela kroppen när jag lukta på den. Jag fick sånna minnen :) hehe!
Den måste jag ta och inhandla igen! Så är det bara!! Älskling?:)



Luktar bara såå gott !!!

---------------------------------------------------------

Pics



Ge mig sommar :)



Mina älsklingar :)
Pulli & Pussi (Zelda & Ozzy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0