sliten

Kan jag lova att jag är!! Haha. Inte för att jag vart dyng eller spåra igår, jag tror det oxå har o göra med att jag jobbat så mycket i veckan!! Såå idag vaknade jag vid 10 tiden ungefär.. ringde Thess då vi gick och käka på MAX, I love it!!!:) Sen har vi bara grisat på en varsin soffa!!! Kollat på Grinchen, såå bra film!!

Igår hade vi tjejer fruktansvärt trevligt och roligt iaf!! Käka ju på helt Enkelt, kycklingen såklart ;) såå gott!! Sen gick vi hem till Fatima och hade julklappsbyte och drack lite! Jag fick ett jätte fint armband med nitar :) Sen vart det heartbreak, ovanligt roligt faktist!! Tack för igår mina underbara ♥

Nu är det mys i stugan! Massa filmer, massa godis, massa chips, massa Coca Cola :)

 Ibland saknar jag att vara blond!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0