oväntad dag

Jaa, idag hade jag räknat med att får sova till kanske 9-10 tiden. Och sen chilla här hemma för att sen gå på Möte kl 13 och efter det jobba kväll. MEN då ringde dom från jobbet i morse och hade lite smått panik för det fanns inge folk att få in. Och jag kände bara, NEJ jag orkar inte. Men då locka dom mig med att slippa jobba kvällen. Klart man sa JAA!! Haha. Så det var ju bara att hoppa upp olch pallra sig till jobbet. :)

Ikväll blire riktigt mys. Jag och Ante sitter här braför en varm brasa och äter pommes & korv :) Snart kommer Fiffi & Henke då vi bjöd hit dom på en torsdagsgrogg!! Det är men vell värd? Plus att det blir en bra förvärmning inför morgondagen då det är tjejernas kväll :)

Så skål på er och ha en trevlig kväll!!<3


Fiffi & Henke och Jag & Ante på Gotland -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0