Julen är över

Ja nu är julen över, men jag har haft en underbar julhelg med mina nära och kära! Och därmed fullt upp så har inte riktigt haft tid att skriva här! Men nuså!

Julafton var jätte mysig! Syster Frida kom tidigt på morgonen, sen åkte vi till pappsen och träffa allihopa och lilla söta Nova :) Sedan gick vi till mormor och morfar en stund och efter det åkte vi till moster och kusiner i Furuvik! Tomten kom och alla var nöjda :) Jag fick bl.a. 2 parfymer, tofflor, kokbok, kakbok, kaffekoppar, pengar, ostfat m. knivar, t-shirt & presentkort. Jag ärr jätte nöjd :)

Juldagen var man lagom trött efter all stress inför julafton. Men vi åkte hem till mamma och hade "lilla julafton" med lillasyster Felicia eftersom hon inte var med dagen innan! Myspys. Sen var det jobb för mig och efter det låg man död på soffan, haha! Var så trött så jag kände att jag inte skulle orka med alla fulla männskor ute.

Annandagen var det middag hos mamma, sen jobb och sen utgång med tjejerna =)

Söndag middag hos mormor och morfar, sen jobb som vanligt!! Heh!

- så det var min härliga helg!:)




Nu har jag nyligen tinat upp efter en lång arbetsdag ute i kylan! Har storhandlat på Willys efter jobbet och nu sitter jag och Ante i en varsin soffa mätta och belåtna. Idag åt vi Fläskifilé i ädelostsås och potatisklyftor. Inte fel de!!

Nu ska jag bara jobba onsdag kväll sen är jag ledig resten av veckan :) jeeeej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0