Jag har fått..

.. ett nytt husdjur hemma hos mig! Det bor nämligen en nyckelpiga i min julgran :) hehe. Bara inte Ozzy eller Zelda får syn på den, för då ligger vell hela granen över vardagsrummet!! Känn orken på de :)

Har precis kommit hem från jobbet, skönt! Nu blire bara mys och sen sängen.

Veckans Schema

Måndag:
jobba 7-21
Tisdag: jobba 7-21
Onsdag: ledig, däremot har jag inte handlat en enda julkapp, så ledig vet jag inte! gaaah!!
Torsdag: ledig, SÅKLART :)
Fredag: jobba 16-21
Lördag: jobba 16-21
Söndag: jobba 16-21


3 dagar till Julafton <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jasså, du har fått en nyckelpiga i granen. Hmm...

Jag längtar tills julafton. Pussar och kramar <3

2009-12-22 @ 20:41:16
URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart jobbar du ?

2010-01-01 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0