Hittade en årets...

Årets tv-serie: Paradise Hotel & Hollywoodfruar

Årets fest: Min 20års Maskerad

Årets pryl: Min synth! Me like!

Årets accessoar: Sjal

Årets ha-begär: ANTE :)

Årets stad: Gävle!!

Årets bok: Har vell inte läst en bok sen... hm slutet av 9an!? 

Årets panik: Vad hände med träningen 2009!?

Årets sajt: Får man säga facebook?! 

Årets film: Baksmällan, lätt! :)

Årets parfym: Gucci Envy Me

Bästa shoppingen: Lägenheten på Stek 9, såklart :)

Bästa resa: Västkusten med tjejerna & Milano med älsko.

Bästa uttrycket: Tokilokit!

Årets drink: Mina sura, specialbeställda drinkar!!

Årets låt: Try sleeping with a broken heart - Alicia keys (den kom vell typ nyss, men såå bra)


Fem saker som förgyllde mitt 2009:
Alla mina älskade vänner
Ante ♥
Flytten till steket.
Körkort + Bil :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0