milanoo

Nu kommer lite bilder från Milano!!


Mys
- Vi åt massa god mat, tex. italiensk pizza --> ett måste! Sjukt god. Samma med pastan, fruktansvärt god! Myste på hotellet, drack vin och strosa runt i affärer! MYS MYS MYS :)





Katedralen Il Duomo
-
Byggnaden var gigantisk och fruktansvärt häftig att se i verkligheten!! Vi fick gå högt upp i katedralen på en terass då man kunde se ut över hela Milano. Jätte fint!!





Shopping
- Att Milano är en riktigt mode-stad kan man ju inte missa!! I stort sett alla märken finns, och har en egen butik! Men tro mig, man vill inte ens gå in i butikerna för man passa inte in lixom, Haha. Och svindyrt var det! Men de var endå roligt att gå runt och fönstershoppa! Men såklart så fanns det "normala" affärer oxå, där jag kunde gå in :) Jag köpte en jacka, två sjalar, en väska och en klänning!



Sightseeing
Det var så otroligt fina hus, gamla och bevarade! Här är bla. Teatro alla Scala, en kyrka, vårat hotell och en stor galleria.


Jag är jätte nöjd med våran helg i Milano!!:) Roligt att skämma bort sig sådär ibland! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0