Stockholm i mitt hjärta

Ja så är det faktist, jag har nog en speciell kärlek till sthlm :) Haha!
Men nu är man back in town, och jag har haft en sjukt rolig helg.
Den blev väldigt lyckad. Men nu är jag faktiskt "mättad" på sthlm ett tag framåt! :)

I lördags åkte vi till Vitabergsparken, köpte piknick och hade lite god dricka med oss :)
Vi satt där i säkert 4 timmar, träffa Carla, Natti, Cajsa och Hilda. Riktigt mys.
Det va ju så najs väder oxå!
Sen åkte vi och såg Jesus Christ Superstar, och den var jätte braa :)
Så roligt att se alla och framförallt Ina och Sofia :) Duktiga flickor!!

I söndags åkte jag & Thess in till stan, tänkte äta nånstans och hämta nya krafter, men så hamnade vi på Friday´s där vi drack lite öl i solen och käka, sen vart det kaffe i kungsan :) Riktigt mysigt! Sen --> powernap hos Natti,
Laddade om, och börja dricka IGEN,
åkte till Mosebacke å kika på Joakim och Joel & O-Spada, Grymma!!!!
Även vår lilla Fia kom och drack lite öl med oss!

I måndags blev det en fika med vår kära Tiina (vår gamla mentor),
sen en rundtur på stan då oxå Anna kom förbi, 
och sist men inte minst käk på Steakhouse med Thess farmor och henner kaarl! :)
--> sen gick bilen tillbaks till Gävleee!!

Så jag kan säga att vi haft sjukt j*vla roligt och som ni ser har vi hunnit träffa väldigt många saknade!!:)


Lite bilder från helgen --->

   
    
   
(orkade inte ladda upp nå många, tar sån tid på min dator!)


Nu --> Natti natti

Kommentarer
Postat av: inis





de va så kul att ni kom, glöm inte betala min skiva all som vill gå ;)

2009-05-03 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0