Skärtorsdag

Ja, här sitter man vaken, för jag har inget annat val..
Sitter nämligen vak heeeeeeela natten medan alla andra är ute på krogen o festar järnet. KUL.
Nedå de går bra, det är rätt lugnt här så då funkar det ju, också har jag ju lilla datorn att roa mig med.


Jäklar om ingen tänker festa med mig i helgen,
jag hoppas ni spar er lite!?
Fast mina spritmongon till vänner skulle vell kunna festa 7 dar i rad om de skulle vara så.
Och min käresta har vell aldrig tackat nej till ett glas vin?!?! HAHA


Så nu ska jag vara ledig fredag, lördag och söndag,
riktigt skönt faktist.
Imorgon fyller Mormor år så då ska vi vell en sväng ut dit :)
Och på lördag fyller Andreas brorson 4år, så då blir det barnkalas :) Trevligt!!


Sen e vell tanken att festa lördag och söndag tycker jag det ser ut ?!:) eller!??!


Glad påsk allihopa / En sliten joss           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0