sista dagen i april

Ja nu är det sista april och jag tror det blir en bra dag :)
Ninni är ju hemma så då kan ju inget bli dåligt egentligen..
Ska bli så roligt att träffa henne, för hon är så saknad <3

Just nu håller jag på tvättar, sådär lagomt roligt.
Sen lär jag vell ta mig till systemet o handla lite gott :)
Ikväll åker vi ut till Tola i norrsundet och grillar några stycken, kan bli mys :)
Får se om vi åker in till stan senare på kvällen, kan tänka mig det!!
Huvudsaken är att jag är med min Ninni !!! :)

Och idag får jag säga Grattis till min lillasyster Jennifer som fyller 13år!
Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra !!!



Glad valborg allihopa, haha säger man så?!
Jaja, ha det bra idag iaf! / jossaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0