Redan söndag..

Åh så tråkigt att helgen redan är över..
Fast skönt oxå eftersom jag har jobbat hela helgen..
Jobbar ikväll oxå men sen är jag ledig 2 dagar :) jeej.

Ja igår va de ju tokvarm och tokskönt ute, solen sken o alla va glada ;)
Men jag tillbringade dagen med att hjälpa Fatima måla hennes sovrum. haha
Tyckte hon behövde lite hjälp eftersom hon inte hade någon som kunde.
Men det gick ju ganska fort må jag säga :) Duktiga var vi!

Efter jobbet tog jag o Thess tag i oss själva och kände peppet!!
Gick hem till Carro o drack ett glas sen gick vi på grabbfest :) hähä.
Roligt hade vi.. där kände alla peppet kan jag säga!!!:)
Sen vart det utgång som alltid!!! :)

   
Roligt hade vi girls!




Titta vem Thess hittade på Goya!! TELIAMANNEN

Gladaste tjejen :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahha orka med teliamannen!!!

2009-04-05 @ 23:02:47
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

hahahah så jävla braaa..

2009-04-06 @ 11:08:00
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0