Påskhelgen

Jag kan säga att min påskhelg endast bestod av alkohol. HAHA.
Långfredag - Jag Thess & Emma drog ner på bocken, sen vart det goya!
Påskafton - Vi dricker några hemma hos oss, sen bocken, sen goya!
Påskdagen - Vi dricker lite hemma hos Thess, sen Goya, sen Lobby i S-viken.

Haha, har varit full fart hela tiden. Jag fattar inte vart mina krafter kommer ifrån.
Kändes lite desperat när jag kom tredje dagen i rad till Goya! hehe.
Jaja, skyller på att det var Påsk och att jag helt enkelt var lite partysugen ;) HAHA!

        

Hade en väldigt trevlig helg iaf!! Men nu i helgen blir det lugnt.
Det är ju min jobbhelg..
Men kommer det bli fint väder så vet jag att jag kommer bli sugen på ett glas.
Talanglös som man är. Vad blir det för väder!??! Någon som vet!?


Idag var en alldeles perfekt dag. Sov till ungefär 9, sköönt!!
Sen åkte jag till Polhemsskolan till Carro som färgade om mitt hår och toppade lite.
Nu är jag som en ny människa..
Den där förbannade utväxten är borta och dom små små ljusa slingorna som var kvar.
Nu är det lite mörkare och lite rödare ;) jag är nöjd, Tack carro!! <3

Sedan åkte jag för att äntligen träffa min lilla Nicole som jag inte sett sen vid jul nån gång!
GAH va det e länge.. men när vi satt o fika idag så kändes det som om det var igår vi fikade sist.
Skönt att min Firra e tillbaka!:)
Kanske e de så att vi tar en öl imorgon honey?!:)  

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm man får skylla på att det var påsk!! men du är ju uet å småslirar redan idag ;) Mysit!



Tror det ska blir lite sådär imorron, men fint på lörda... Men man vet aldrig!



Tack för go mat å hämtning idag honey!

-Smack!

2009-04-16 @ 22:44:57
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0