ny vecka

Jajjamen, måndag igen och jag känner mig sådär lagomt pigg. hehe
Var fruktansvärt trött när klockan ringde kvart i 6 i morse!! Ville inte gå upp.
Men nu så är man igång. Jobbar till kl 4. Sen vet jag inte alls vad som händer!
Känner för att ta en promenad kanske :)?



Igår testade jag mammas lilla gym hemma i huset. Det är ju helt perfekt att träna där.
Det finns en Crosstranier och ett "Hemgym" där man kan träna både armar, ben, rygg, mage o alla möjliga saker.
Så jag körde lite på Crosstrainern, kändes bra :)




Veckan - Det blir jobb imorgon och på torsdag.
Ska försöka byta bort onsdag så jag kan kolla på Felicias (syrran)
konsert hon ska ha med skolan.
Och i helgen tar jag & Thess min lilla Skoooda ner till Stockholm.
Ska kika på 3ornas slutmusikal och festa och ha roligt med alla våra saknade vänner.
Ska bli riktigt roligt! :)

Och denna vecka får vi nycklarna till lägenheten.. Var ju inte så bra tajming nu när jag ska till sthlm men jag blir ju bara borta 2-3dar. Sen är det bara att sätta igång o måla :) Kul o börja rusta nu så vi kan flytta snart!!

hoj hoj jossaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0