Mystorsdag

Vilket härligt väder vi har idag :) jeeej!!

Igår skulle jag ut o ta en öl med Nicole som varit borta så länge,
men de blidde inte så tråkigt nog.
Så jag var verkligen rastlös när jag helt plötsligt inte hade något alls att göra.
Åkte hem till Runald och drack lite vin med han o Kalle.
Sen kom min söta lilla Mickis o vi hade jätte trevligt.
Gick sen ut på Slick (oväntat) drack o dansa av oss lite :)
En riktig mysig torsdag, spontant bara! Det e då de blir som roligast!!
Tack för igår Mickis, de lär vi göra om ;)

Idag sov jag till typ halv 12, GAH! (ibland får man)
Sen träffa jag upp Mickis då vi gick o käka Kycklingsallad, riktigt gott :)
Sen har vi suttit ute i solen i säkert 1-2 timmar o bara pratat o haft mys!!


Gårdagen

     
 
   


Nu ska jag snart bege mig iväg o jobba. Känn peppet på de.
Fast de går ganska fort o de e ju så najsigt väder :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0