En bakis bilägare :)

Jajjmen för det är vad jag är, en bakis bilägare :)
Igår vart det utgång!
Jag, Emma & Thess drog ner på bocken, sen vart det goya där "MiniMalin" spela,
riktigt bra faktist!! Hade väldans trevligt!!
Trodde jag inte drack sådär väldigt mycket igår men denna dag är ett bevis på att jag gjorde de.
Är inte i mitt bästa skick kan jag säga! Men det ska jag styra upp snart!!

Och i morse drog jag, mamma och Lasse till Falun o kolla på en bil.
Och numera är jag bilägare :) weeeei
Det blev en Skoda Felicia -98, en grön.. min lilla pärla ;)
Känns sjukt bra!!! Ska lägga in ett litet kort på den sen så ska ni få se vilket klipp jag gjort ;)!

Nu ska jag på kalas, Grattis till lilla Liam!!! :)


Hoj Hoj /en shleeeeten joss



Gårdagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0