Det nalkas vår

Men ååååh va härligt det är om dagarna nu! Jag blir glad i hela kroppen!!
Det här är verkligen något jag behöver nu. Ge mig Ge mig!!!


Dags att deklarera! Jovisst, nu är det dags. Som jag har väntat och väntat på det där jäkla pappret. Och alla fick utom jag.. men idag var det min tur!!:) Och det bästa av allt var ju att det var positivt.
Fick tillbaka några tusen som verkligen kommer behövas nu när vi snart ska flytta och allt.


Flytten, ja nu är Antes lägenhet såld (skönt) så nu vet vi att vi ska flytta 1juni. Vi får nycklarna 1maj så då ska vi börja rusta o grejja!! Ska blir fruktansvärt roligt.. både jag och Ante tycker det är roligt att fixa och trixa, iaf jag :) Ante till viss mån. HAHA. Men undra vart jag ska hitta passande gardiner där det är 3,70m i takhöjd? Gaah! Förslag någon?


Thess min stora flicka har ju flyttat till sin nya lägenhet idag. Den ska vara riktigt snygg vad jag hört ;)
Kanske ska ta en sväng dit före jobbet imon på en kaffe?:)



Säger bara: Välkommen våren :)

Kommentarer
Postat av: fia

köp tyg på owe janson ;P

2009-04-03 @ 18:49:01
Postat av: Jossan

hehe tack, där ska jag kika ;)

2009-04-03 @ 22:43:00
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: Emma

Det finns lite här å var, annars får du sy egna! Det kanske är bäst ;)

2009-04-05 @ 23:01:13
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0