allt möjligt nu

Ja jag är ju inne på mitt lilla bil-letande!?
Jag har ju fastnat för Golf, jag tycker dom är fina,
--> lagomt stora och helt enkelt perfekt för en första bil :)
Har ju hittat en nu som jag nog ska ringa på idag.. den finns i västerås och är vinröd :)
Den verkar faktist bra!!

Så snart mina vänner och Älskling har jag en alldeles egen bil som är bara min min min :D
Skönt o kunna ta bilen vart man vill och framförallt när man vill.
Jag/Vi behöver verkligen en bil nu,
Andreas har ju bara sin firmabil som jag egentligen inte får köra.
Så det är ju bra att vi har en liten jäkel när vi ska handla osv.
Hoppas jag finner den rätta snaaaart :)




--------------------------------------------------------------------


Påsken
är snart här, och jag skulle egentligen behöva jobba hela helgen..
vi har ju storhelgstillägg ;) hähä
Men det är ju min lediga helg, och eftersom jag jobbar varannan helg
så vill man faktist vara ledig dom helger vi inte jobbar!
Får ju lite extra när jag jobbar imorn kväll för då é de ju skärtorsdag!! :)


Solen ska skina på självaste påskafton, kan det bli bättre? 
Plus att de ska bli ca +10 grader varmt :) jippii

 


Nicole min käresta har kommit hem idag :)
Nu har hon varit borta i 2 och en halv månad som har varit fruktansvärt långt
men endå har det gått jätte fort.
Ska bli riktigt roligt att träffa henne igen.
Hon är ju min andra halva, hon är som jag helt enkelt :D
i neeed youuuu!!! Kom till Gävle så fort du kan!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0