Trött

Jadu, då va två nätter på jobbet avklarade. Har varit så jäkla trött! Satt uppe vid datan i stort sett hela nätterna! Hur orkar jag? Så imorse kom jag hem kavrt över sju typ, hejja på min älksling, sen la jag mig o sov, och sov faktist ända till kl4, gaaah!
Gick sen till Ninni som bjöd på lite kaffe men som snabbt byttes ut till vin, haha!
Jag tror både hon jag behövde de! Lite vin oh lite tjejsnack ;)

Nu e jag hemma, käkar lite mat från Bella Italia och tittar på efterlyst med Ante! FAN FÖR PULLAGURLA!

Ska sova snart vi, jobb imon med. Gonatt på er :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha orka vinet ;)

Ja fattar inte att du orkar me alla nätter! gå å lägg dej boddi!!! Hur gåre för ante på bloggfronten då, skärpning!!!!

2008-11-12 @ 21:59:57
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0