Torsdag

Torsdag, en dag som är vilken vanlig dag som helst! Just nu jobbar jag, sitter vak! Skönt de iallafall än att springa runt i de här trök-vädret!

Inatt kan jag ju säga inte var en speciellt rolig natt, för de första åt jag när jag kom hem från ninni vid 10 tiden på kvällen.. och då hade jag inte ätit på över ett dygn :| så jag fick fruktansvärd magverk också hade jag vell vänt på dygnen nu när jag jobbat natt så jag låg från halv 11 och somna nog inte förrän 3 - halv 4 :( så idag mår man sådär!

Tittar på våra bästa år nu och tvättar :) snart ska tanten få lunch hehe!!

Idag har jag kikat runt på internet efter lite skolor.. bara för att jag inte hade nåt att göra typ. Fan vad jag vill sjunga igen. Jag hade ju inte direkt stanna i vården hela livet.. isf skulle man inrikta sig på nåt speciellt och mer roligt. ja inte vet jag heller.. sjunga vill jag iallafall göra!!!!!!!!

Måste bara säga att jag tycker det är så roligt att Henke o Fiffi flyttat hit :D yeeeej!



Titta vilka sötisar jag hitta i min mobil :)

         


Känn pepp för låten - Ser jag tjock ut i den här
såå jävla härlig.. men de tycker nog inte så många förutom jag o ninni! Diggidigg. :)
tjohej jossaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0