Stockholm

Ja då va det tisdag redan!!
Helgen var helt okej, jobbade ju alla kvällar så de va vell sådär! va fest båda dagarna såklart hehe :) en hejdå-fest för johanna på fredagen :( men vi hade roligt. Hoppas du får underbart honey :)
Och på lördagen va de lite förluva hos robert och sen blev de Goya, fast jag o ante gick hem rätt tidigt. va rätt sliten måste jag säga.

Ja iallafall så pratade jag med Nicole i telefon på lördagen då vi spontant bestämde att jag skulle följa med henne till sthlm. Kul att åka o träffa alla lite då och då ju :D Så nu sitter jag här hos nicole i örby :) är riktigt sliten faktist!! Vi hälsa på hilda o kajsa igår, gud va jag har saknat dom! de va mysigt med lite kaffe o prat iallafall. sen drack jossan o nicole öl resten av kvällen :D hahaha!!
Snart ska jag bege mig in mot stan o fika lite med Ina, YEEEJ :D
Sen ska jag träffa nathali och carla och fika igen hehe... sen ta tåget hem mot gamla gävle :)


Jag vet att jag har en jobbig resa framför mig, för jag MÅSTE läsa lite i körkortsboken... men jag orkaaaaar inte!!
Imon är det körlektion, KÄNN PEPP!




fiiiint.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Som du måste joss ;) hoppas du följer mitt plugg schema! :D

2008-11-19 @ 10:34:41
URL: http://ninnipersson.blogg.se/
Postat av: emma

Jah känn pepp! Ja får ångest när du är så bra. Fan ja måste också styra upp ett körkort... suck!!

2008-11-19 @ 22:30:15
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0