Ninni`s födelsedag

Ja då var det söndag igen! En riktig bakisdag, hehe.

Gårdagen var riktigt rolig. Jag och ante började redan vid 2 tiden med en härlig grogg :) Sen gick till Ninni där det vart en härlig förfest! Mycke roligt folk och roliga lekar och såklart god dricka! Sen åkte vi till Goya där det var modevisning och sen en riktig krogkväll. Ante tog initiativet och beställde lite champange så det vart väldigt mysigt :)

Jag tror Ninni hade en bra födelsedag också, André var ju hemma och hon fick fina presenter!


Gårdagen i bilder

     
         



Ja då e de måndag imorgon då, kanske inte blir så mycket bloggande från våran sida i veckan för både jag och Ante ska jobba mycket. Fast jag ska i för sig jobba två nätter så då har jag inte så mycket annat att göra än att sitta vid datan!! Aja vi får se. Tack o Hej

Kommentarer
Postat av: Elina

ni är utmanade Både två, gör en varsin ;)

2008-11-10 @ 02:24:54
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: erica

vart har du köpt din blålila klänning? :)

2008-11-10 @ 15:20:23
Postat av: Emma

Elina menar att ni ska göra en varsin utmaning. 7 saker om er själva ;) Inte en varsin blogg :P



Tack för maten idag Bodda, å sorry Ante för att vi åt upp din matlåda och drack upp din loka päron, den satt fint ;)

2008-11-10 @ 16:41:26
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: josefine

Klänningen köpte jag på B-young :) visst e den fin? Också tror jag att den finns på Vila! Den finns i svart också :)

2008-11-10 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0