Halkbana


Jaa, kl halv 7 i morse drog jag o mammsen iväg för att göra halkan!! Fan va nervös jag var. Och när jag kom fram så va det en till tjej där.. och jag bara väntade på att en buss skulle komma med massa fler som skulle göra.. men så kom Curt som höll i allt o sa att vi skulle köra igång, så det var bara hon och jag! Gaaah! Och inte nog med de så säger han att vi ska köra en varsin bil!! Jag tänkte bara SHIT ska jag sitta själv i en bil? haha.. Men det gick så bra så.. kände mig ganska duktig som körde omkring där själv.. och allt tog bara 1 timme tror jag!! SKÖNT att det nu är gjort... nu är de bara resten kvar. Haha. Imorgon är det körlektion igen, Känn pepp!!!


Så jag o mamma tog lilla bilen och körde hem igen.. skönt o komma hem i tid. På vägen hem svängde vi förbi Ninni´s Café och tog en kaffe :) Jag stannade med ninni tills hon stängde så de blev mycke kaffe idag! Så nu hela kvällen har jag o Ninni suttit hemma hos mig och frysit med filtar och druckit ännu mer kaffe!! Är lite små risiga båda två vi så nu har hon åkt hem för att kurera sig.

Inte nog med att jag håller på bli sjuk så vaknade jag häromdan med TRE munsår på bara överläppen. Tror ni den va rolig? FYFAN för munsår alltså.. så äckligt och man kan inte leva ett vanligt jäkla liv.. allt gör ont och blir jobbigt! DAMN.


Och julen är påväg.. känner man verkligen!!.. julgranar , ljus, snö, kallt, mörkt och allt de där. Kanske man ska göra lite julfint här hemma till helgen.. man måste ju få lite julstämmning :) Jag vill baka lussebullar, mumms!  mysiiiiit!

      




imorgon:
Morfars födelsedag, grattis grattis
LÖNING :)
Körlektion
Och såklart personalfest på Heartbreaks Quiznight :D

tjaaao jossaaan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0