...

Ja idag känns som en dag med bara tre punkter o inge mer. ---> onsdag, snö, kallt och jobb.
De enda roliga som hänt idag är vell att jag tog mig igenom min första körlektion, WEEEJ. Det är stort för bodda de :) fick lite hemläxa såklart.. men de är bra de, så det händer nåt här.

Idag har jag kikat runt på internet vad jag vill ha i julklapp :D hehe!!!
Synth, gitarr, mick, mixerbord o allt man har i en studio egentligen. GE MIG! men när jag ränka ut va de skulle kosta så kom jag upp i ungefär 40 - 50 tusen :|
Bodda kan glömma allt... kanske att jag kan få en begagnad gitarr typ. HAHA, den va tröökig.

LET ME SING för faaan.


här har vi en snubbe som gör en lite glad iallafall :)



GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0