Trötta Annandagen

Åh, fråga mig om man var nå trött dan efter juldagen? dvs Annandagen?
 GAH! Va ju på efterfest till 4, och det är inte jossan van med kan jag säga... Så vår kära annandag vart en Bakisdag. Käkade på stan med Ante och Thess, sen åkte jag och Thess o jobba :( blääää, va segt det var.
Efter de åkte vi hem till mig, Jag Ante och Thess (igen) gjorde tacos och till efterrätt blev det glass, banan, maränger och chokladsås. MUMS! Så det var en riktigt myskväll.
Vi kikade på Kung Fu Panda (Så JÄVLA ROLIG) och efter det Mamma Mia (den var ju bra och lite rolig, men måste säga att jag är lite besviken)

Sen sov vi, jag och Ante i sängen och Thess på soffan, MYSIT


Tröttisaaaar


Mums :)



Titta mina mysiga tofflor jag fick i julklapp :) -->

Kommentarer
Postat av: Emma

myyyysit!

2008-12-28 @ 12:25:51
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0