Tisdag

Jovisst, idag är det tisdag.. inge märkvärdigt alls förutom att det är en vecka och en dag till julafton :) haha.. hade inge bättre att komma med!!
Idag har jag och Thess varit på stan. Kikat lite i affärer och käkat och druckit kaffe. Tänkte jag skulle hitta nå nya billiga kläder till julafton, juldagen och nyår... men ikke sa nicke. Fanns inget som tilltala mig! Kräsen sådär jag.

Resten av dagen har vi spenderat hemma hos mig.. Ante Fiffi Thess och jag beställde lite kinamat och hade sen mys med chips och godis :D mmm! Va ju tvungen att träffa Fiffi eftersom hon åker utomlands imorgon den jäkeln.. i 2 veckor. Så jäkla avundsjuk jag är!!!!

Dom har precis åkt o Ante hart lagt sig, och nu sitter jag o tittar på Titanic! Så jäkla bra film, men sorglig.

kommande näst:
Onsdag - Körlektion & jobb
Torsdag - Frisörtid & Julbord på Farfars
Fredag - Peter Jöbacks julkonsert på Läkerol
Lördag - Julbak med kusinerna hos Mormor :) kanske utgång?
Söndag - Bakisdag?

Härlig vecka du ;) man ska inte klaga.

hej hej jossan


Kommentarer
Postat av: märy

ja de ska jag:P då går vi ut efter tycker jag;)

2008-12-17 @ 11:36:08
URL: http://marimantila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0