Söndag

Tänk att idag är det söndag? Jag tycker både torsdag, fredag och lördag har känts som söndag! Man håller fan inte reda på dagarna såhär i juletider. Men nu är jag med i matchen

Idag har jag varit ute i valbo med mamma o Felicia :) Kikade lite på rean där.. Hade inte så mycket att erbjuda än tyckte jag. Men jag köpte iaf nya träningsskor och massa trosor (alltid bra) hehe! Och som jag behövde nya skor. Dom andra har gått sönder helt så det var dags nu :)

 


Nu har man precis kommit hem från jobbet! Ska dricka ett glas vin med Ninni nu :) GE MIG!

Imorgon blir det jobb igen 7-16 och samma på Tisdag.. sen är man ledig på nyår :)
Tja Tja


Kommentarer
Postat av: emma

Fiiina skor boddeli! :)

2008-12-28 @ 23:07:35
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar tackar, inte ofta man hittar sånna skor man bli nöjd med inte :)

2008-12-29 @ 05:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0