Slapp fredag...

Jossan är och jobbar och jag sitter och sippar grogg i min ensamhet, patetiskt=)
Har varit sjuk i veckan,  haft lite feber men känner mig piggar nu. Laddad till jul bordet i morgon som vi grabbar ska på, kan bli ganska så nice med alla sköningar.
Snöar fortfarande ute, så j*vla less, skulle gärna få bli en grön vinter för mig, hatar snö.
Att komma ut till 10 minus och behöva skrapa rutorna på bilen gör att det brinner till i huvudet på mig!
Längtar som fan till sommaren, allt blir så mycket enklare då!
Nu kom sterner o ska snika grogg, skönt att jag slipper dricka ensam, har inte tid med er längre.
Hörs när vi ses. Tja

Ante

Mysigt


Kommentarer
Postat av: emma

ja vill me ha sommar, om vinterjäveln kunde låta mej vaaaaaaaaa har ja ju sagt!

2008-12-14 @ 20:36:00
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0