onsadag i full fart

onsdag, onsdag, onsdag
Jajjamen, idag gick man upp kl 5 för att följa med till Ninni´s Café :) hehe!
Ruskit trött man va då... men vi har druckit en hel del kaffe så nu börjar man bli människa!
Känn den roliga beställningen vi fick på 22 mackor kl 8 lixom, gaah! Men det gick så bra så ;)
Samarbete Ninni samarbete :D




Vi har lite saker att göra här efter stängning.. men vad de e kan jag inte berätta än :D
en liten hemlis jag o Ninni har, haha!! Nämen de blir roligt... och mina kära vänner ni kommer få veta de sen. HAHA låter som värsta grejen, men de e de inte.

Snart julafton.. har massa julklappar kvar att köpa. Men jag tror inte min plånbok riktigt vill följa med mig på julshopping.
Den mår inte så bra just nu, tyvärr. Damn!

Här har vi min lilla önskelista, och de som jag verkligen behöver just nu :


  
MYSIT!

Kommentarer
Postat av: emma

du å dina jäkla strumpor! ;) Ante ge na en synt fö fan :P



Ja vet iaf va ja ska köpa till dej nu, mohahaha!

Pussis

2008-12-11 @ 20:37:00
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, strumpor e braaa :D

jaa tagga han att köpa.

hm va kan de va?:D

2008-12-14 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0