Lucia, Helg,Tredje advent

HELG + LUCIA = Ja i helgen då har man jobbar fredag lördag och söndag kväll.. gah! Skönt att de e ny vecka nu :) Jobbar bara onsdag och torsdag denna vecka sen ledig resten.
Fredagen var väldigt lugn.. som sagt va jag ju lite bakis från dagen före, hähä.
Lördagen då.. tvingade mig själv att vara vaken kl 7 på lördag morgon för att titta på Lucian på tv. Åh så trött jag var. Men det har jag gjort i alla år.. och jag kan ju inte bryta traditionerna för att jag e trött? eller?
Jag och ninni tog oss i kragen och gick ner på stan o köpte julklappar :) Så skönt att de mesta är klart nu. Bara en eller två klappar kvar --> inte likt mig såhär tidigt före jul :D
På kvällen efter att jag jobbat kom Ninni hem till mig.. kika lite på tv, drack nån öl och nån grogg o spela Finns i Sjön, haha :) Vi vart vell lite pikke sådär... men vi skulle inte gå ut hade vi bestämt.. Men tror ni inte myglarn Ninni hade "planerat" de hela kvällen.. jag tror de iaf. För klockan 1 kommer hon på att vi ska gå ut. Så då va de vell bara att börja sminka sig o så då och gå ner.. HALV 2 gick vi in på Heartbreak... haha Nödvändigt lixom :) Men vi hade roligt.


    


--------------------------------------------------------------------



TREDJE ADVENT

Jäklar så snabbt det ska gå! Men braa... då e de snart julafton och de tycker jag om :) hihi!


Tja tja Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0