Julstämning

Måste bara börja med att erkänna att jag e fruktansvärt kass på att blogga!! Gör de alldeles för sällan.. som om jag har annat att göra egentligen? haha


Inget speciellt nytt har hänt förutom att jag fått en ny MOBIL, weej!
Av min älskade gulleplutt Ante :) Thank you honey!

Jaja, nu är det december och de är lika med JUL :D
jag tycker det är så mysigt med alla ljusstakar och stjärnor i fönstrena. mys mys.
Och julpyntat har jag såklart gjort här hemma.. måste ju få stämning :) Skönt att de kommer lite snö nu så de blir kallt o myspys. Och en liten julskinka har jag gjort.. mumms!! Man måste vara ute i god tid :D



Skinkan ;)


1 tomte har jag lyckats fått in i lägenheten vår :D


juligt


Och idag är det andra advent.. jäklar, det går fort nu!
Idag har jag och Ante varit på 1års kalas.. Lilla Leo har nu funnits till ett helt år :D haha NÄE?
Jaja, där fick vi lite kinamat och tårta o hela fadderullan..
Sen åkte jag, Ninni och Thess ner på stan och hade Adventsfika på Waynes :) MYSIT!!!

Måndag imorgon.. får se vad den här veckan har för nåt att erbjuda?

Night night, joss

Kommentarer
Postat av: emma

myyysit me jul i huset då ;)



Vill me va me på en fika igår... saknar allt häng på Wayne´s...

Det är måndag å ja längtar redan hem. doooh!

2008-12-08 @ 17:31:52
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Ante

jaha ja här bloggar mitt i nätterna! hur går dt me mitt bloggande är juh frågan. mysigt

2008-12-08 @ 18:16:25
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: emms in poland

joss va duktig du e som gör julskinka och allt!! jag e imponerad:)

2008-12-08 @ 20:16:49
Postat av: Anonym

haha man tackar man tackar ;)

2008-12-10 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0