Julbestyr i hemmet

Jajjamen, här är det full fart kan jag säga!!
Känns som om jag har slagit in julklappar i flera veckor nu, dom tar aldrig slut!!! Hehe.

Och tänka sig att man är så kass att det blir samma sak varje år, nu ska man ner dan före julafton och köpa dom sista klapparna, att man aldrig lär sig? Man blir ju endå bara irriterad på alla människor och alla köer överallt. GAH!
Fast jag ska ifs bara gå nån timme! har körlektion kl 10 sen ska jag gå en stund för kl 12 ska jag med lillsyster till frissan.. hon ville oxå bli lite nyfärgad till jul :)

Julafton
Och nu tror jag att jag har lite koll på julafton.. Jag och Ante har 4 stopp. MYSIT
haha.. På morron åker vi till pappa och är där någon timme, sen till Antes pappa.. sen till Antes mamma och sen till min mamma. Haha, känn pepp :)

Juldagen
Ja, nu är det oxå fixkat tror jag, vi har bokat bord på Bocken ett gäng.. sen tror jag att vi ska till Engeltofta :)
Blir nog bra vart vi än går efter. Full blir vi vell iaf, och det är vell det som är tanken med juldan? höhö


Ja om jag inte hinner skriva nå mer innan den stora dagen, så får vell jag önska alla en God Jul :)
/Jossan


Kommentarer
Postat av: Emma

orka me katterna! ;P



Ah styr upp biljetter imorron nu! Slå en pling om du är på stan, för ja e nog där hela dan :S

2008-12-23 @ 00:05:12
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

fin blogg :)

2008-12-23 @ 00:10:25
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0