Julbak :)

Idag har jag lillsyrran och kusinerna Emma & Melinda varit hemma hos Mormor och julbakat :)
Det har vi gjort varje år så länge jag minns, så den traditionen får vi inte bryta.. det blir bra stämning innan julafton! :)
Först började vi att baka lussebullar fast som vanliga bullar.. med lite gott i :D mums.
Sen gjorde vi dom berömda pepparkakshusen!! :) Måste erkänna att mitt inte vart sådär väldans fint i år.. haha!!
Men det var mysigt iaf, lyssnade på julmusik och sjöng o bakade.. kan inte bli bättre!?


     
     

Före -->   Efter -->  Ni ser vad jag kan :)

-------------------------------------------------------------------------------------


Ikväll vet jag inte ett dugg vad det blir, igår va det snack om festa?! Men Ante ligger just nu och sover på soffan så inte vet jag vad som händer? Kan nån säga?
 

tjao jossa

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Åhhh vad jag saknar er!! jag vill ju också vara med på mormors julbak...



Puss å kärlek

2008-12-21 @ 00:26:11
Postat av: jossan

vi saknar dig oxå <3<3<3

2008-12-21 @ 12:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0