Julbak och utgång, en torsdag?!

Jajjamen, igår tog Fiffi, Thess och jag fram kaveln och hade lite julbak :) 
Pepparkakor såklart, med massa fin glasyr och socker pärlor :D
Vi starta också såklart med ett glas Vinglögg (blåbärssmak, skit god) och härlig julmusik så vi fick lite stämning :)
Så när glöggen tog slut, vilket den gjorde ganska snabbt så tog Bodda fram sitt gamla jästa vin :| haha, fyfan.
 Fick nån öl av Henki och därefter hamnade jag och Thess såklart på Slick :D
Som vi röjde på golvet.. haha! Så jävla roligt.
Det vart nog lite för mycket för både mig och Thess, oxå lägger vi en markering på Thess.. HAHA! Hände en liten olycka där vi halv 3 tiden utanför.. som tur var, var ingen där.. typ!!
Efter de iallafall åkte vi hem till mig och käka korv med bröd :) mums. Och dryga lite på Ante.. sen slocka vi :)
Såå.. med andra ord mår jag vell inte sådär super super bra idag inte! blääää för alkohol.
Inte konstigt att man mår dåligt när man dricker:
Glögg
Jäst vin?! :/
Öl
Grogg


BRA BLANDNING DÄR BODDA


 





   





HAHA, moget tjejer.


Henke styrde glasyr ;) -->  

 <--- Jossans

 <--- Fiffis

 <--- Thessans, haha så patetisk :)



-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu kom jag precis hem från jobbet och har precis duschat och självklart måste man ju till bloggen o hälsa på ;) hoho!
O tänka sig att Kevin vann idol :) han e ju duktig.. kul för han!!
Nu ska jag och honey kika på Kung Fu Panda snar

Kommentarer
Postat av: Ninni

haha måste ju säga att thessans peppakakor va bäst :D haha.. klockrent! ni såg ut att ha de mysigt iaf :)

2008-12-13 @ 18:05:50
URL: http://ninnipersson.blogg.se/
Postat av: emma

Ja orkar inte me Thessans pepp-kakor ! haha!



Den glöggen är mums ;D

2008-12-14 @ 20:36:40
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lååååt mig och mina pepparkakor vaaaaa! Jag har de inte lätt ibland!!!

2008-12-15 @ 14:27:07
URL: http://theresesjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0