Heliga Julafton

Då va de roliga över! Julafton var väldigt väldigt bra :)
Vi började ju med att åka till min pappa, där vi bytte lite klappar och åt skinkmacka :) mums.

Sedan drog vi ut till Björke hem till Antes pappa och fika lite, trevligt trevligt.
Sen åkte vi till Antes brorsa där de va massa folk.. gav julklappar till barnen och kika på Kalle Anka :)


  


Sen bar det av till bomhus till min moster där hela tjocka släkten va! Åt julmat och hade mys :)
Tomten kom såklart och sen var det julklappsutdelning :)
Det vart riktigt trevligt. Ante drack whisky hela kvällen tror jag, så frågan va hur han mådde där på natten :D haha
Själv drack jag en massa gin-burkar.. dom e så goda!

Julklapparna som jag fick :
SYNTH
Tofflor
Strumpor
Parfym
Tröjor
Presentkort
Pengar
Lotion
mm.

Jag mår braa :)

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0