friday

Igår hade man frisörtid, såååå skönt att få håret fixat. Så nu är man nyfärgad :D jeej. Blev lite mörkare den här gången.. man måste ju testa nåt nytt!! Blev riktigt nöjd faktist!! :)


Försökte knäppa en fin bild så ni skulle få se håret. Haha blev vell sådär va, men ni kanske ser lite iaf!



Och julbord var det ju igår.. på Farfars :)
Vi började kl 4 några stycken hemma hos mig med en öl och ett glas vin :) Sen drog vi till farfars!
Jävlaaar vad vi åt, uscha.. är fortfarande mätt! Men det var ju gott :D
Därefter gick vi "ungdomar" hem till Jennie och drack lite innan krogas :) Stina spela o sjöng så fint på gitarren så det va bra stämning! Sen vart de Slick.. Man va ju typ nykter eftersom man hade ätit så mycket.. Så på krogen va man lite trött o mätt så de va inte så väldans roligt. Jag Thess o Stina dansade lite o sncka med folk.. sen åkte vi hem redan vid 1! Lagomt bra. Så idag mår man prima ballerina ;)



Nu ska jag snart ner på stan med kusinvitamin och försöka hitta de sista julklapparna!! Känn pengarna :/
Ikväll ska vi på julkonstert.. jag o alla flickor i släkten ;) hihi! Det blir nog riktigt bra de. Sen förhoppningsvis blir det lugnt efter de!!

hoj hoj jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0